onsdag 23. november 2011

Husker du det sorte mokkaserviset på auksjon?

Auksjonen pågikk på Gjenbruksbutikken og jeg bydde på dette vakre sorte og gullfargede serviset. Tror du ikke det ble solgt rett foran nesen på meg! Skuffende, men jeg vant ikke den auksjonen. Men når alt kommer til alt - en eller annen ble sikkert glad for å få kjøpt det. Og jeg slapp å lete plass i allerede overfylte skap med ditt og datt! Så jeg overlever!

Nå er det en ny auksjon på gang. Denne gangen et gult mokkaservise med gulldekor. Vakkert det også og nå er det mulig å gjøre et nytt framstøt. Auksjonen skal foregå KUN på Remiksdagen og jeg blir opptatt hele dagen. Men jeg kommer til å by - så får vi se om jeg klarer å følge opp. Auksjonen slutter kl 1400 og da må jeg være til stede for å få med meg de siste budene. Hmmmm....

Forresten - ser du det rosa porselensfatet i bakgrunnen på bildet. Et samlerobjekt av de sjeldne tror jeg. Kanskje det hadde vært noe å by på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar