torsdag 23. februar 2012

Internett er fine greier du....

Stadig vekk må jeg sjekke litt på nettet hva som rører seg på gjenbrukssiden. Litt sånn for å få ny inspirasjon og motivasjon til mine evinnelige prosjekter. Jeg er jo, som noen vet, stadig på leting etter nye tanker og ideer til gjenbruk. Ordet gjenbruk blir stadig tastet inn på google. Og til min store glede fant jeg også mye gjenbrukssider når jeg tasta gjenbruk på facebook. Og når man leter så finner man. Her om dagen fant jeg en bedrift som lager møbler. Og sjekk de hyttemøblene. Og så ser det jo så enkelt ut.... Men jeg regner med det ikke er så enkelt at jeg bare kan kaste meg i møbelproduksjon! Se den senga! Sånn ønsker jeg meg, men det blir nok ikke egen produksjon....

Men, for å snakke om noe jeg kanskje greier: nå har jeg greid å samle kaffeposer nok til å lage noe fint av dem. Det går greit når man har gode hjelpere på kantina på jobb. For hjemme drikker vi nesten ikke kaffe, så jeg måtte brukt et år dersom jeg bare skulle samle hjemme...

Jeg fant jo sånne vesker som lages av kaffeposer på nettet, men jeg tenkte jeg kunne finne på noe nytt. Har noen en god ide?  Mine poser er røde, brune og grønne. Hva skal jeg finne på.

Ha ei god helg!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Første gang jeg er innom her. Så morsomt å oppdage at dere har blogg også. Jeg er stor tilhenger av butikken deres, og har store mengder "søppel" fra dere i mitt hjem! ;)
    Se gjerne bloggen min www.leonores.blogspot.com
    -Leonore :)

    SvarSlett