torsdag 8. mars 2012

Yuhu - vi er i gang med gjenbrukskonkurransen!

Og det er så spennende! Selv har jeg hatt litt utfordringer med sykdom i familien, så jeg fikk ikke vært med på lanseringen. Men mine gode kollegaer og flere av jurymedlemmene gjorde en kjempejobb. Vi er i gang og det skal skje mye spennende i tiden fremover. Her ser dere et bilde av dem som var til stede på Bruktmarkedet til Grønn Hverdag, som gikk av stabelen forrige lørdag på Kulturhuset. Vi benyttet sjansen til å være til stede for å lansere konkurransen som har fått navnet Miks og Triks.

Om du ønsker å følge med konkurransen - eller aller helst delta, finner du informasjon om det hele på Remiks sider på internett og på facebook.

Dette er konkurransen for den jevne innbygger som liker å skape noe nytt av gammelt. Vi håper å formidle at det skal være en såkalt "lavterskel" konkurranse, der både barn og voksne vil delta.

Har du spørsmål eller trenger å snakke om noe i konkurransesammenheng er det bare å ringe eller maile meg. Jeg er lutter øre!

Jeg har forresten lyst til å utfordre dere. Hvem "styler" den fineste kommoden? Send inn bilder av det du har gjort tidligere, eller sett i gang nå. Gi meg gjerne et hint dersom du går i gang:) Kanskje kan du ta bilder underveis i arbeidsprosessen som vi kan få se?? Her er et eksempel på en kommode/skal jeg fant på gjenbruksbutikken på Remiks. Du får den dersom du viser oss hva du gjør. Tar du utfordringen?

Ha en fin gjenbruksdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar